Manažer - zprávy z managementu

Jak používat obsahový marketing správně

Tvorba obsahu vyžaduje trpělivost, čas i odhodlání. Pokud se vám však podaří vytvářet poutavý obsah, může to vynést vaše podnikání a váš brand do nových výšin.

Novinky v Uberu: Propouštění na obzoru

Uber nedávno oznámil novou vlnu propouštění. Počet osob zaměstnaných v …

Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (…

Exkurze v provozu, Bauer Lean Consulting

Hrajete ve firmě virtuální Minecraft, anebo stavíte skutečnou realitu?

Tak jako ve vyspělých firmách po celém světě, zlepšujeme a inovujeme i u…

Poctiví auditoři pod tlakem: Auditní trh je penalizuje

Nedávná studie Don’t Make Me Look Bad: How the Audit Market Penalizes…

Mgr. Olga Cechlová Jednatelka, Controller Institut

Jak digitalizace mění pracovní náplň?

Budou některá zaměstnání, jež vyžadují plánování a operativní rozhodování,…

Nejinovativnější země světa (2/2): Zdravotnictví je budoucnost

V předchozím článku jsme viděli, jaké země se dostaly do top 10. Nyní se…

Nejinovativnější země světa (1/2)

Kontinuální investice a leadership jsou těmi nejzásadnějšími faktory pro…

Inovativní leadership: Nové produkty nestačí

Podívejme se, proč je třeba uplatňovat inovativní metody i ve vrcholovém…

Neočekávané benefity produktu: Jak je nejlépe prodat

Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané…

Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru…

Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (1/2)

Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z …

Co dělat, abyste předstihli své konkurenty

Konkurence může náš život pořádně ztížit. Je sice výhodná pro spotřebitele,…

Výpis 183195 z celkem 1854