Manažer - zprávy z managementu

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I titáni e-komerce jako eBay a Amazon.com dostali zásah. Spokojenost…

Obchodní e-mail má svá pravidla

Obchodní e-mail má svá pravidla

Řada lidí si stále neuvědomuje, že obchodní elektronická pošta není…

Otisky prstů nesnímá jen policie

Otisky prstů nesnímá jen policie

David Karpman věděl, že počet jeho zaměstnanců byl příliš vysoký. A věděl…

Virtuální etiketa

Virtuální etiketa

V souvislosti s pořádáním virtuální schůze, kdy se jednotliví účastníci…

Mobil, jedině mobil

Mobil, jedině mobil

Většina zaměstnanců dává přednost používání firemního mobilního telefonu…

Multimediální přehrávače vstupují do firem

Multimediální přehrávače vstupují do firem

Mobilní telefony, ruční počítače, elektronická pošta či instant messaging…

Jak se vyhnout zneužití technologie

Jak se vyhnout zneužití technologie

Počítače jsou dnes na pracovištích tak běžné jako telefony, nicméně možnost…

Business Intelligence v kostce

Business Intelligence v kostce

Moderní technologie umožňují firmám shromažďovat velké množství dat. Sběr…

10 tipů pro firemní webové stránky

10 tipů pro firemní webové stránky

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není…

Čtyři tajemnství vašeho blogu

Čtyři tajemnství vašeho blogu

Správcové internetových stránek či majitelé on-line obchodů si většinou…

Prostorový management

Prostorový management

Staré pořekadlo prý říká: Kde stojíte, záleží na tom, kde sedíte. Není…

Malé firmy - skladiště nevyžádané pošty

Malé firmy - skladiště nevyžádané pošty

Odborníci upozorňují, že malé firmy jsou ve srovnání s velkými více…

Co je nebezpečnější než e-mail?

Co je nebezpečnější než e-mail?

*Instant messaging* (IM) vzkvétá, téměř všude lidé píší zprávy přátelům a…

Výpis 14181430 z celkem 1856