Internet je stále v pohybu – to je dobrá i špatná zpráva. Vyhněte se následujícím chybám:
- Ztráta kódu pro trasování reklamy. Zajistěte ukládání stránek ze serveru, ušetříte si hodně práce v případě, že by došlo k chybě.
- Neodstranění neaktuálních nabídek.
- Ztráta transakcí z opožděných akcí. Ne všichni vaši klienti dotáhnou ihned po kliknutí na vaši nabídku transakci do konce. Nastavte dobu ukládání cookies nebo vašeho řešení trasování reklamy alespoň na 30 dní.
- Ignorování podezřelých tlačítek. Všímejte si, zda nemáte na stránce „nezvané hosty“.
- Zapomínání na konkurenty. Když konkurenti změní nabídky, vaše už následkem toho nemusí být zajímavá. Sledujte, co se děje ve vaší sféře a snažte se rychle, pružně a originálně reagovat.
- Chabá optimalizace. Přestaňte využívat stejné marketingové sdělení. Vylepšete svou kampaň a snažte se oslovit nové zákazníky tím, že budete neustále zkoušet inovační nabídky.
- Nevěnování pozornosti tempu přeměny stránek. I malé úpravy a vylepšení designu stránek mohou znamenat nárůst zájmu a zisku. Autor nedoporučuje pouhé zaměření se na marketingové kampaně, ale také na stránky samotné.
-av-