Článek předkládá šest rad proto, jak zlepšit vztahy se zákazníky: 1. Sdílejte se zákazníky dokumenty na Internetu. 2. Spolupracujte se zákazníky při vývoji a testování nových produktů 3. Přijměte zákazníky do svého týmu. 4. Nechte zákazníky, aby se prodávali sami. 5. Získávejte neustále zpětnou vazbu. 6. Dejte klientům možnost vidět výsledky vaší spolupráce.
Ať už za účelem zlepšení vztahů se zákazníky zvolí firma jakýkoli postup, je třeba aby přitom pamatovala na dostatečný prostor pro šíření a přístup k informacím mezi svým týmem a klientem. Zákazník a váš firemní tým mohou skutečně vytvořit společný tým a upevnit tak svoje vztahy. Takové spojení navíc šetří drahocenný čas a jelikož probíhá pomocí Internetu, nevyžaduje ani zdlouhavé a složité vedení vnitřní administrativy. Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral