- Neskrývejte, co prodáváte. Zákazníky zajímají především vaše produkty a pokud nebudou na stránkách moci nalézt sekci s nabízenými službami, načítání bude trvat příliš dlouho nebo bude chybět objednávkový formulář, obrátí se ke konkurenci. - Usilujte o profesionální vzhled. Zákazníci očekávají, že webové stránky firmy budou vypadat stejně dokonale jako tištěné propagační materiály. - Zajistěte snadnou navigaci. Zákazníci nemají čas nazbyt. Webové stránky proto opatřete navigačním schématem a možností vyhledávání informací. - Podporujte průchod stránkami a podněcujte k nakupování. Řiďte se stejnými technikami jako obchody s oblečením, když cíleně umisťují ponožky nebo parfémy blízko k pokladně. - Doporučujte doplňkové koupě. Zákazník chystající se zakoupit jeden produkt by měl mít k dispozici i seznámení s jeho příslušenstvím nebo podobnými produkty. - Umožněte volbu způsobu objednávání. Ne každý zákazník chce na Internetu uvádět číslo své platební karty. Nabídněte proto různé alternativy vyřizování objednávek. - Řekněte jim, kde vás najdou. Dříve než něco zakoupí se zákazníci budou zajímat o vaše kontaktní údaje. - Zaveďte formulář pro zpětnou vazbu. Poskytnete tak zákazníkům další možnost, jak vás kontaktovat, zjistíte, co si myslí a budete moci lépe rozvíjet PR aktivity. - Čtěte e-mail uvedený na vašich stránkách alespoň jednou denně. Internetová komunikace si žádá okamžité jednání. Zákazník očekává odpověď na svůj dotaz do 24 hodin. - Pomozte návštěvníkům procházejícím vaše stránky najít cestu zpět na začátek. Na každou stránku umístěte název vaší společnosti, telefon a odkaz na home page.