- Na základě čeho je určena cena tohoto softwaru? (Podle počtu uživatelů, nebo počítačů?) - Jaké služby technické podpory přímo na pracovišti koupě zahrnuje? - Existuje záruka spokojenosti s tímto softwarem? - Jak dlouho trvá odstraňování chyb? - Jak často vycházejí aktualizace a jsou na ně zákazníci upozorňováni? - Lze tento software postupně upravovat (např. s rozšiřováním podniku)? - Lze tento software upravovat k dosažení aktuálních obchodních cílů? - Jaké typické překážky lze očekávat při instalaci? - V jakém rozsahu je možné využít služeb technické podpory a jak funguje oddělení zákaznické podpory u poskytovatele? - Zjistěte, zda existuje seznam položek, které si stávající zákazníci přejí zahrnout do příští verze programu a kdy budou zavedeny.
-kk-
**Datum vydání:** VI/2004 Article source Workindex.com - rozcestník k řešením v oboru lidských zdrojů, nové informace pro personalisty Read more articles from Workindex.com