Čím jednodušší a uživatelsky příjemnější stránka, tím větší odbyt vygeneruje. Zde je několik tipů, jak toho dosáhnout:
- Zajímavý titulek. Titulek, který popisuje nejdůležitější benefity, které nabízí váš produkt nebo služba, je klíčovým prvkem stránek. Měl by být výstižný, jasný a výrazný.
- Uživatelsky příjemná navigace. Nic neodradí vaše návštěvníky více, než matoucí nebo komplikovaná navigace. Váš zákazník by měl vždy vědět, kde se na vašich stránkách nachází a měl by být schopen najít stránky, které již navštívil. Klíčem je na tomto místě konzistentnost.
- Umění prodat. To, jak popisujete svůj produkt a jeho výhody je zásadní pro váš úspěch. Popis by měl okamžitě zaujmout a vysvětlit „proč“.
- Jasná pobídka k „akci“. Pokud chcete, aby si lidé koupili vaši službu nebo produkt, řekněte jim, jak na to. Poskytněte jim jasné a srozumitelné instrukce.
- Pečlivě vybrané obrázky. Snažte se vkládat fotku ke každému produktu. Pokud nabízíte hodně produktů, využijte malé náhledové fotky, vedoucí k větším – zrychlíte tak načítání stránky. V případě, že prodáváte elektronicky doručované produkty, jako je například software, zvažte vytvoření simulací, ze kterých si může budoucí uživatel udělat obrázek o daném programu.
- Reference. Zveřejněte reakce spokojených zákazníků, kteří vysvětlují, jak jim váš produkt pomohl.
- Sekce „o nás“. Lidem se nechce nakupovat on-line, protože jim chybí osobní interakce. Pokud napíšete něco o sobě, můžete tento nedostatek zmírnit.
- FAQ. Dobrý nápad je zahrnout „Frequently Asked Questions" – často kladené otázky a odpovědi na ně.
- Kontaktní informace. Neomezujte se pouze na e-mail. Uveďte vždy i telefonní a faxové číslo. Zajistěte dobrou viditelnost kontaktních informací na každé stránce.
-av-