Okamžité posílání zpráv neboli Instant Messaging v sobě spojuje bezprostřednost a rychlost telefonního kontaktu s e-mailovými charakteristikami, jako je možnost…
I když jsou dobře vypadající webové stránky přitažlivé, estetická kvalita…
Dobrý e-mail marketing není jen technickou záležitostí je samozřejmě…
Ekonomická realita let 2001 a 2002 vedla k novému trendu tzv. odvážnému…
V některých internetových obchodech tvoří příjmy od pravidelných uživatelů…
I velkým a známým společnostem se stává, že vybudují komplexní systém pro…
Budování CRM systému a s ním související zákaznické databáze je nekončící…
Stejně jako člověk raději než v přeplněném vesnickém koloniálu nakupuje v…
S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci…
Emaily a vůbec ostatní moderní technologie jsou při komunikaci, ať už se…
Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů…
On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo…