Efektivní využití času v týmu je klíčovým předpokladem společného úspěchu. Manažer týmu by proto měl začít úvahou, že stejně důležitý jako spolupráce je prostor pro…
Jak se naučit lépe řídit čas, abychom stihli udělat vše, co máme udělat, a…
Jestliže chceme dosáhnout rovnováhy a zjednodušení svého života, musíme…
Dobrý time management patří k základním předpokladům úspěšné práce…
Odpovídáte na e-maily během konferenčních či dokonce běžných telefonátů?…
Hned druhou nejhloupější výmluvou pro špatné řízení času po Nemám čas. je…
Odkládáte často své povinnosti a už si toho všimli i lidé ve vašem okolí?…
Nejčastější chybou time managementu je striktní dodržování seznamu úkolů.…
Řada z nás začíná pracovní den s vědomím, že nedokáže splnit všechny úkoly,…
Tisíce lidí denně bojují s časem. Stačí se projít po ulici většího města a…
Všichni máme každý týden k dispozici stejných 168 hodin, někteří z nás však…
V dnešní době není nijak obtížné sklouznout od pracovního projektu k…
Workoholici vidí v time managementu cestu, jak zvládat více práce. Správné…