Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak se může na první pohled zdát. Jaký je tedy mezi nimi rozdíl?
Zastaralé a špatně organizované informace poskytované intranetem (…
Platy špičkových manažerů se dnes často pohybují na úrovni odměn…
Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní…
Četné studie prováděné během posledního desetiletí ukázaly, že propouštění…
Jste čerstvě povýšení manažeři? Srdečná gratulace! Jak se vám to stalo?…
Literatura o managementu popisuje řadu stylů řízení a vedení, například…
Znalosti můžeme definovat jako spojení informací se zkušenostmi,…
Mnoho manažerů dnes inovuje obchodní taktiku firmy. Stejný význam jako…
Networking, neboli navazování kontaktů, je důležitý ve všech oborech, ale v…
Během příštích deseti let čeká společnosti mnoho změn. Musí se vyrovnat s…
Je skvělé být manažerem! Tolik příležitostí přispět k růstu jako nikdy…
Strategie na podporu ekonomického růstu v chemickém průmyslu byly až dosud…