James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce…
Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti…
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se…
Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení…
Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale…
Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii,…
Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a…
Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…
Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…
Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…
*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti…
Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo,…