V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat osob pracujících z domova. Rychlý rozvoj, levnější výpočetní…
Američtí manažeři předpokládají, že v letošním roce vydrží příznivé…
Vůdcovství je v módě, ale zároveň se ho nedostává. Často slyšíme i sami…
Řada zaměstnavatelů považuje nové náboryza krátkodobé investice do firemní…
Máte pocit, že se vaši zaměstnanci neangažují? Možná jim chybí smysl. Ve…
Po dobrovolném několikaletém odchodu z pracovní síly platí vysoce postavené…
Řízení změn probíhá v několika podobách. Může být jako zahrada, hrad z…
Prosinec je jeden z nejvytíženějších měsíců co se týče náborů, přestože si…
Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na…
Ztratila práce ve vaší firmě šťávu? Vyhýbají se zaměstnanci kanceláři svého…
Diverzita je pojem, který v personalistice znamená rovnoprávné přijímání a…
Jennifer Warwicková, kouč v oblasti kariéry z LA, nevěří, že jsou to jen…