Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Pojistěte si klíčové zaměstnance

I podniky v Česku si už mohou pojistit své klíčové zaměstnance manažery nebo třeba majitele. Pojištění Keyman uvedla na trh makléřská pojišťovací společnost Insia…

Pracující otcové touží trávit více času s rodinou

Pracující otcové touží trávit více času s rodinou

V průzkumu serveru CareerBuilder.com přiznává 37 % oslovených otců, že by…

Dodržujte pravidla i při telefonickém pohovoru

Dodržujte pravidla i při telefonickém pohovoru

Dotazování se o práci po telefonu může být přínosné pro zaměstnance i…

Výběru pracovníků by se měla věnovat zvýšená pozornost

Výběru pracovníků by se měla věnovat zvýšená pozornost

Stejně jako libovolná reklama na daný výrobek musí také inzerát snabídkou…

Udržet si zákazníky stojí určitou námahu

Udržet si zákazníky stojí určitou námahu

Nikde jinde nemá konstatování, že ve vědomosti je síla, takové opodstatnění…

Za odchodem specialistů z Česka nestojí jen peníze

Za odchodem specialistů z Česka nestojí jen peníze

Do zahraničí odchází stále více lékařů, designérů či vědců. Nelákají je jen…

Střední management: Dělají svou práci opravdu správní lidé?

Střední management: Dělají svou práci opravdu správní lidé?

V dnešních společnostech a organizacích dochází kvelice zvláštnímu jevu.…

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Lidé se ne vždy těší do práce. Příčiny mohou být různé, ale pravdou je, že…

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

V řadě firem se schyluje k výpovědím. Týkají se lidí, kteří nastoupili v…

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Abyste byli manažeři na svých místech, musíte být dobří vplnění úkolů,…

Každá značka může být úspěšná

Každá značka může být úspěšná

Nezáleží na tom, jak dobrá je vaše značka. Záleží na tom, jak velkou má…

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než…

Respekt je záruka dobrého manažera

Respekt je záruka dobrého manažera

Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností.…

Výpis 20032015 z celkem 3840