Praktické komunity jsou podle Browna velice důležité. Mohou pomoci překonat tradiční byrokratické znalostní bariéry a nabízejí i určitý prostor pro nové experimenty, jedinečnou možnost uplatnění improvizace v obchodní praxi. To vše však vyžaduje na firemní půdě vhodné sociální prostředí, sociální sítě umožňující přenos informací. Takové sítě tvoří zejména tři základní činitelé: - uzly (hubs) – místa sbírání a sdílení důležitých informací, - měřiči tepu (pulse-takers) – lidé kontrolující pokračující zdravý vývoj organizací, - hlídači (gatekeepers) – lidé kontrolující tok informací za účelem dosažení určité síly.
John Seely Brown se ve svém příspěvku na konferenci snažil upozornit na důležitost přesného definování pojmů znalostního managementu na základě jejich fungování v praxi.
**Datum vydání:** IV/2003 Article source Destination KM - strategické informace o správě znalostí pro transformace podniků Read more articles from Destination KM