Zkuste systém odezvových schůzek

Každý manažer by měl umět dávat svému podřízenému zpětnou vazbu, aby zlepšil jejich výkon. Manažeři jsou jako investoři: když investují něco ze svých zdrojů, chtějí mít co nejlepší a největší návrat. Aby takového návratu dosáhl manažer, musí své zaměstnance držet motivované a investovat do jejich vývoje.

Neúčinní manažeři nemohou dát podněcující odezvu. Důvodem může být to, že postrádají emocionální inteligenci k tomu, aby efektivně řídili lidi. Jestliže si je manažer vědom, že nedokáže v průběhu pracovního procesu dávat lidem správné odezvy, měl by například zřídit odezvové schůzky, které se budou konat jednou za měsíc.

Takové schůzky jsou pro zaměstnance lepší. Alespoň se nemusejí bát pokaždé, když se k nim manažer řítí s horou papírů. Budou se psychicky připravovat vždy jen na konkrétní datum, kdy jim manažer bude sdělovat k provedené práci poznámky. Možná tak budete své zaměstnance motivovat k lepším výkonům. Budou totiž hlavně chtít, abyste je chválili. Zpětná vazba mezi zaměstnancem a manažerem je důležitá a nezbytná, proto byste si měli zvolit způsob, jak ji provádět.

-pk-

Article source Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Read more articles from Suite 101