Zkroťte úředního šimla

Malé firmy tráví dlouhé hodiny zpracováváním administrativy, což jim brání v růstu. Ve velkých firmám je naopak většinou zautomatizovaná, takže platí spíše to, že čím menší firma, tím více času tráví administrativními úkoly. Článek proto přináší několik rad, jak ušetřit čas doposud věnovaný administrativě.

- Zkontrolujte, zda máte ty nejefektivnější databáze a procesy. Využíváte plný potenciál svého softwaru?

- Vyčleňte si čas pro řešení složitých aktivit.

- Nebojte se požádat zaměstnance o šablonu pro opakované aktivity. Sdílení úspěšných postupů a nástrojů usnadňuje práci.

- Vzdělávejte zaměstnance ve zpracovávání administrativy. Ujistěte se, že se na ně můžete spolehnout a delegovat jim administrativní úkoly.

- Může vám pomoci externí odborník? Zvažte, zda by vám nepomohlo najmutí odborníka na finance, právo nebo lidské zdroje.

- Zdokumentujte administrativní úkoly a určujte priority, aby jim každý rozuměl a nemuseli jste je vytvářet opakovaně.

- Využívejte co nejvíce on-line kanálu (například bankovnictví) a dalších systémů a procesů, které vám usnadní administrativu.

-kk-

Zdroj: News.com.au - australský zpravodajský portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje News.com.au