Změny se většinou nepodaří uskutečnit proto, že manažerova vize není dostatečně spjata se zaměstnanci nebo o ní zaměstnanci jednoduše nejsou informováni. Této chybě se vedoucí pracovníci vyhnou jedině tehdy, založí-li své inovační snahy na komunikaci s podřízenými. Obrazně řečeno by tedy manažeři se svými nápady na změnu měli: 1. Proniknout do hlav svých podřízených, donutit je přemýšlet a diskutovat o návrhu. 2. Proniknout do srdcí svých podřízených, získat si jejich náklonnost a podporu. 3. Ponechat podřízeným volné ruce, nechat je vyjádřit kladné i záporné připomínky a vyzkoušet si některé aspekty nového návrhu v praxi.
**Datum vydání:** XII/2002 Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com