Dobří manažeři ví, co od nových lidí očekávat – budou to ti nejlepší, které lze přijmout, budou mít týmového ducha a posílí podnik svojí invenčností a pracovitostí. Výjimečné talenty je nutno hledat, otázkou je jak. Nejlepší plat má své kouzlo, ale nemusí rozhodovat. Dobrá strategie je cestou, jak je přitáhnout. Investujte do propagačních tiskovin, důkladně připravte přijímací řízení, kandidáty informujte nejméně jednou za deset dní o jeho průběhu.
Rozhodnutí o přijetí sdělte telefonicky či osobně, ne prostřednictvím personálního oddělení. Prvních šest až dvanáct měsíců je kritickým obdobím rozhodování – firma i noví zaměstnanci si musejí zvyknout. Podejte jim pomocnou ruku, zodpovězte jejich otázky. Po půl roce si promluvte o tom, jak je zaměstnanec spokojen. Zdroj: HR-free - americký portál zaměřený na lidské zdroje a management Zobrazit přehled článků ze zdroje HR-free