Ke kvalitní týmové práci je také potřeba soustředit mnoho názorů, nápadů a idejí spolu se schopností výběru správné alternativy. Jak zjistit, zda jste připraveni vést kolektiv? Je třeba se ptát, jak jste respektován svým týmem, zda udržujte vyrovnané pracovní tempo, jestli má skupina potenciál k řešení úkolů novými cestami (zkuste brainstorming či dlouhodobé strategické plánování) a zda jsou splněny klíčové úkoly. Pokud ne, je nutno najít důvod – naučit se lépe hovořit, lépe jednat s lidmi atd.
Patříte-li mezi služebně starší manažery, pátrejte spíše po respektu v rámci celého podniku, zajímejte se o atmosféru ve společnosti (Vládne-li u vás přílišný klid, nebo naopak nervozita? Jak jste na tom s kvalitou odvedené práce, je podnik schopen kroků novým směrem?). Podobné otázky, ale v rozsahu celé organizace či průmyslového odvětví si mohou položit i špičkoví manažeři a výkonní ředitelé.