S 275 společníky pak proces změn ve **Wainwright Industries** pokračoval ve smyslu zavedení uniforem pro pracovníky na všech úrovních a osobním rozvojem každého z nich ve firemním školení. Důvěra mezi vedením a zaměstnanci stoupla, což opět zvýšilo produktivitu a zisky. Ne každý příběh dopadá v byznysu tak jako tento, produktivita však s důvěrou rozhodně úzce souvisí a článek proto nabízí manažerům několik doporučení:
- Zajímejte se o své zaměstnance a jejich zájmy. - Demonstrujte svou důvěru ve schopnosti zaměstnanců. - Plňte své sliby. - Komunikujte se zaměstnanci o důležitých rozhodnutích - Nevynášejte soudy bez toho, abyste znali patřičná fakta. - Omlouvejte se za své chyby. - Nezatajujte důležité informace. Article source chartcourse.com - Stránky amerického konzultanta Gregory P. Smithe věnované vedení, retenci zaměstnanců, budování týmů a řízení zněm. Read more articles from chartcourse.com