Když se manažer ani nesnaží svým podřízeným projevit svůj zájem, je to velmi špatné. Stejně špatné je však, když se snaží projevovat svůj zájem za každou cenu. Jejich ústa říkají, že mají zájem. Jejich akce tomu však nenasvědčují. V čem tedy spočívá chyba? Výstižně by ji mohlo charakterizovat staré dobré pořekadlo: „Pro les nevidí stromy.“ Správný přístup by zase mohlo nastiňovat jiné staré pořekadlo: „Nebude je zajímat, co vše vy víte, dokud jim nedáte najevo, že o ně stojíte.“ Manažer by tedy měl svým podřízeným dávat najevo svůj zájem nejen planými sliby, ale svým celkovým přístupem a chováním. Přitom se musí vyvarovat zejména: - přílišného mluvení o sobě, - ignorování přání a potřeb podřízených, - odmítavým postojům k nahrazování nevýkonných pracovníků, - neustálé obraně vlastní osoby.
**Datum vydání:** VI/2002 Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com