- Webové stránky představí firemní historii. Můžete uvést, kdy byla vaše firma založena, fotografie, úspěchy a důležité milníky. Dáte tak najevo, že jste dobře zavedená firma a získáte větší důvěru návštěvníků.
- Webové stránky lze procházet ve volném čase. To je jednou z největších výhod Internetu před ostatními médii. Návštěvníci si mohou prohlížet vaše stránky kdykoli a jakkoli dlouho. Jakmile na ně narazí, mohou se k nim ve volném čase vracet.
- Webové stránky přestavují nepřetržitou reklamu. Předkládají návštěvníkům nejaktuálnější zprávy a informace o nových produktech.<
- Webové stránky přestavují vaše produkty. Můžete přidat fotografie všech produktů spolu s technickými detaily a cenami. Návštěvníci si mohou prohlížet váš virtuální sklad a seznámit se s portfoliem nabízených produktů. Máte tak možnost ukázat velikost své firmy a jedinečnost nabídek.
-Webové stránky překračují geografické hranice. Vaše produkty si mohou prohlížet lidé z celého světa. Můžete tak získat příležitost pro expanzi.
- Webové stránky mohou přilákat nové dodavatele. Nejsou určeny jen pro zákazníky. S více dodavateli pak budete moci nabízet širší služby za nižší ceny.
- Přidejte články s radami. Nahrajte na své webové stránky užitečné informace a požádejte čtenáře o návrhy na zlepšení vašich produktů.
-kk-