Poskytovatelé online obsahu pocházejí přímo z konkrétních průmyslových oborů a tento obsah prodávají. Mohou to být výzkumní pracovníci, spisovatelé a multimediální producenti. Tvůrci obsahu vlastní autorská práva. Dále zde existuje skupina sekundárních poskytovatelů obsahu – ti obsah získávají od ostatních stran a znovu jej prodávají. Všechny další podniky jsou spotřebiteli a jejich úspěch závisí na tom, jaké zaujmou strategie a postoje ve věci obsahu.
Online obsah se nedá produkovat masově – je totiž obvykle úzce specializovaný. Dá se sice přetvářet k dalším účelům, ovšem za cenu rizika snížení jeho kvality. Poskytovatelé obsahu na Internetu mají tu výhodu, že obsah se dostane k více lidem a proto jsou vyšší i jejich zisky. Musí si však vytvořit zavedenou a důvěryhodnou značku. Article source Content Wire - informace z oblasti Content Delivery a Content Managementu Read more articles from Content Wire