Všichni se asi shodneme na tom, že šťastní zákazníci jsou loajální, protože se o ně starají šťastní zaměstnanci, kteří mají zase šťastné šéfy. Pokud chcete ve své firmě vytvořit zábavnou a šťastnou atmosféru, která povede k větší ziskovosti, musíte si uvědomit, že to všechno může přijít jen shora. Chcete-li nabízet zákazníkům služby s úsměvem, zaměstnanci od vás musejí dostat něco, nad čím by se mohli usmívat.
Vůdce by měl vědět nejen, jaká je realita ve firmě, ale také, jak ji zaměstnanci vnímají. Nestačí například, aby měl dobrou náladu, důležité je také, aby ji dával na pracovišti najevo. Když bude na pracovišti panovat nepřátelská atmosféra, podněcovaná zejména šéfem, nemůže práce být pro nikoho zábavou. Když se pak zaměstnanci nebudou společně bavit, nebudou se společně ani smát. A když se nebudou společně smát, poklesne jejich kreativita a zaměstnavatel se může těšit na větší podíl absencí.
-kk-
**Datum vydání:** I/2005 Zdroj: CRM Buyer - Server zabývající se oblastí CRM celkově - provozování, nákup systémů, zavádění atd. Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Buyer