Manažeři se v zaměstnání setkávají s podobnými situacemi, kdy jsou nadšeni tím, jak jejich podřízení dokončili jeden projekt a požádají je o práci na projektu jiném, který také dokončí, ale již ne tak dokonale, jak by si manažer představoval. Příhoda s obrázkem červeného koně může proto manažerům v mnohém pomoci. Například tak mohou pochopit, že zaměstnancům je třeba vždy detailně vysvětlit, co se od nich očekává i to, co bylo na jejich minulých úspěších managementem konkrétně oceněno. Důležité je také určit časovou lhůtu na splnění úkolu a motivovat je, aby ze sebe vydali to nejlepší. Jestliže tedy manažer není spokojen s tím, jak jeho podřízení splnili zadaný úkol, měl by nejprve zhodnotit, co udělal špatně, když je o splnění úkolu žádal, respektive to, co neudělal. Zdroj: About Management - část amerického portálu About.com věnovaná managementu Zobrazit přehled článků ze zdroje About Management