Článek přináší pět tipů pro potenciální uchazeče o internetové obory, které zajišťují dlouhodobý úspěch v kariéře. * Představení podniku. Na prvním místě stojí přirozeně základní informace o podniku. Kdy byl založen, jaká je jeho vlastní představa o obchodu a jak je představen v tisku. Je vůbec zmíněn v médiích? Na druhé straně, pokud podnik investuje příliš mnoho do své prezentace, svědčí to o přehnaném sebevědomí. * Šance na přežití obchodního modelu. Uchazeč by měl mít představu, jak dalece se shoduje plánovaný obrat se skutečně dosaženými částkami. Byl růst podniku od začátku financován z vlastních potřeb? * Financování podniku. Nejpříznivější je, pokud je podnik výhradně nezávislý na dalších finančních zdrojích. Díky solidnímu základu můžou být překonány i fáze, ve kterých se obrat nevyvíjí podle představ. Zda jsou tyto údaje rozhodující, by se měl uchazeč dozvědět při přijímacím pohovoru. Zde opět pomůže všeobecné mínění o podniku v tisku. * Manažerský tým. Podnik je tak silný, jak silné je jeho vedení. Podle něj je možné si vytvořit představu, jaké pracovní pozadí s sebou vedoucí manažeři nesou. * Kreativní prostor. S doplňky k pracovnímu prostředí, jako posilovna zdarma či velkolepé party už dnešní uchazeči nepočítají. Co dnes platí, jsou zodpovědné úlohy pro zkušené spoluzaměstnance a vytvoření kreativní atmosféry. O utvoření objektivního obrázku pomůže rozhovor se zaměstnanci. Zdroj: IBusiness - Strategické informace o trendech v oblasti Internetu, médií a online podnikání. Zobrazit přehled článků ze zdroje IBusiness