Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu dlouho nebo ne, je nezbytné k získávání zpětné vazby.
Proč musí být testování součástí vaší firemní strategie?
Je nutné k zjištění, zda oslovujete správné publikum tím správným způsobem, nabídkou a ve vhodném čase. Bez zpětné vazby není možné tyto informace získat. Lidské potřeby a hodnoty se mění a řada věcí ovlivňuje to, jak se pohlíží na produkty.
Důležité ingredience testování
Existují způsoby testování, které jsou nákladově na minimu a umožňují rychlou akci: Testujte vždy jen jednu proměnnou. Testujte důležité proměnné, které mají zásadní vliv na to, jak propagujete vaše výrobky. Testujte v širším segmentu klíčových zákazníků.
Testování vyžaduje čas a prostředky, proto se je snažte dělat inteligentně.
Zajistěte, aby testování bylo účelné
Vaši zákazníci a míra jejich odezvy vám napoví, jak by měl test vypadat, aby podal přesně tolik informací, kolik potřebujete. Jednou z chyb je příliš úzké pásmo testování - ujistěte se, že získáváte informace z různých vrstev vašich klíčových a potenciálních zákazníků. Dejte si pozor, aby výsledky byly statisticky použitelné.
Testujte tak, abyste mohli snadno reagovat
Ujistěte se, že budete schopni na výsledky reagovat rychle. Žijeme ve světě neustálých změn a něco, co platí dnes, už nemusí být v kurzu druhý den. Nejhorší scénář je neschopnost reagovat okamžitě.
-av-