Klíčovými oblastmi úspěchu jsou nábor a rozmístění talentovaných lidí – toho lze dosáhnout např. pomocí pohovorů hlouběji zkoumajících povahové vlastnosti. Pokud je to vhodné, využijte outsourcingu, nebo najímejte pracovníky na volné noze. Dalším fakotrem jsou zákaznické služby – každý zákazník i zaměstnanec si zaslouží důvěru a respekt, věnujte se dostatečně výcviku vašich pracovníků. Udržet talentované a motivované pracovníky je neméně důležité – buďte otevření a netajte před nimi plány společnosti.
Inteligentní obchodní strategie znamená přemýšlet o nejefektivnější metodě marketingu, o naplnění trhu a nových oblastech, geografických i ekonomických, na něž se lze zaměřit. Přežít v nejistých podmínkách znamená mimo jiné mít jasno v tom, čeho chcete dosáhnout, a vybudovat tým manažerů i zaměstnanců s vysokou morálkou, sdílející společnou vizi.