Podle jejích slov je klíčem k nastartování změn porozumění moci, kterou máte, i té, která není ve vašich rukou. Zde je několik faktorů uzpůsobených firemnímu prostředí, které ovlivňují to, zda vaše aktivity budou mít skutečný dopad:
Vysoké morální uvědomění
Tento faktor je klíčový, pokud jde o prosazování veřejného mínění, a také proto aby se vedoucí a korporace postavily aktivně k problémům. Nevytvořili jste problém, který se snažíte vyřešit, takže váš zápal vychází ze skutečné touhy dělat věci lepšími. Když mluvíte, vaše poselství zní pravdivě, není pokrytecké.
Oproštění se od dalších zájmů
Mnoho politiků je například omezeno v tom, co mohou říci, dělat. Potřebují být znovu zvoleni. Pokud ale nejste zatíženi žádnými takovými vlivy a jinými zájmy, můžete se vyjádřit svobodně a prosazovat své nápady bez zkreslení.
Čerstvá energie a perspektivy
Zejména mladší generace, ale i nováčcci ve firmě přináší dovnitř nové nápady a čerstvou energii, která možná už dlouho společnosti chyběla. Podle Jamie Margolin nikdo neví lépe než my, jaké to je vyrůstat v současné době, vyrůstáme se současnými technologiemi a máme prst na pulsu masové kultury. Podobný čerstvý vítr mohou přinést i nové náměty ve firmě.
Vlastní zkušenost a schopnost interpretace
Mnoho těch, kteří jsou u moci, nerozumí důležitým otázkám z pohledu mladých lidí a ani o nich nechtějí často slyšet. Margolin uvádí, že tito lidé v případě klimatu necítí změnu tak jako mladá generace. Neví, co znamenají studentské půjčky, a neřeší, jak jejich rozhodnutí skutečně ovlivní například hledání zaměstnání po škole.
Je proto důležité, pokud chcete změny prosadit, abyste hovořili o reálných dopadech, sdílejte věrně příběhy. Nechte vedení pocítit skutečný efekt jejich současného jednání a navrhněte poté své náměty.
-bb-