1. Vytvořte písemnou formu náborové strategie.
2. Připravte se na návrat rozsáhlých náborů, na zvýšení náborové aktivity.
3. Začněte s hledáním vhodných uchazečů.
4. Vytvořte si kompletní sadu náborových měřítek.
5. Vytvořte si svou značku.
6. Připravte se na problémy s uchovávanými záznamy.
7. Vybudujte vnitřní vztahy s finančním ředitelem, oddělením pro styk s veřejností a oddělením pečujícím o značku.
8. Vylepšete vaše webové stránky.
9. Vytvořte plán pracovních sil „co by bylo, kdyby“.
10. Zjistěte nebo změřte spokojenost manažerů.
11. Seřaďte podle důležitosti práci a manažery.
12. Zaostřete na předávání uchazečů.
Následuje ještě několik jiných nápadů, co dělat, jako například požadovat po nových pracovnících absolvování výcviku před nástupem na novou pozici nebo uvažovat o oddělení nových a talentovaných manažerů od byrokracie.