Všechny změny vyžadují zdravé odhodlání a člověka, který celý proces odstartuje. Důležité je zeptat se sami sebe a ostatních, jak by měla firma v budoucnu vypadat. Co nás odlišuje od ostatních v našem průmyslovém odvětví? Co se zaměstnancům líbí na jejich práci v naší společnosti? Co se líbí zákazníkům? Cílem je vyvolat konverzaci o tom, co by měla změna přinést a celou vizi zaměstnancům a zákazníkům přesvědčivě prezentovat. Yamashita dále poskytuje užitečné tipy, které mohou celý proces změny odstartovat: * Vize by měla být podobu příběhu – musí být jasné, co se změní jako první a proč. * Strategie by se měla uplatňovat každý den, nejen tehdy, když jsou k tomu vhodné prostředky. * Rozhodujte se. Není nic horšího, než vyčkávání a váhání. * Snažte se klidnou cestou přesvědčit své odpůrce o tom, že změna je nezbytná. Article source Fast Company - leading U.S. magazine and website for managers Read more articles from Fast Company