V dnešním obchodním světě je nejdůležitější prodej. Vedou se války a bitvy o to, kdo prodá více. Když chcete vyjít z této situace jako vítěz a navíc získat na trhu větší podíl, musíte si obstarat špičkové válečníky, kteří budou efektivní a hlavně agresivní. Čím více agresivní prodejce, tím větší úspěch.
Jestli chcete dosáhnout maximální produktivity a zdvojnásobit prodeje za méně než rok, musíte se stát vědci. Úspěšnost prodeje je totiž věda. Nabízíme vám několik špičkových myšlenek, které vám pomohou dosáhnout úspěchu.
Určete si, jaké klienty chcete oslovit, jakým způsobem, co jim přesně chcete nabídnout a za jakých podmínek. Toto by měl vždy vymyslet tým dohromady, protože „víc hlav víc ví“.
Navrhněte strategii prezentování. Vytyčte si pět strategických cílů, kterých chcete při jednání s každým klientem dosáhnout. Nezapomínejte, že bojujete o skvělé místo na trhu, a vést válku bez plánování a předpokladů nelze. Musíte se naučit vnímat trh a předpokládat.
Při plánování prodeje se zaměřte na konkurenci. Máte nějakou strategii, abyste ji zablokovali? Co všechno můžete klientovi nabídnout? Myslíte, že někoho osloví jen tak obyčejná nabídka? Ne. Ale nabídka skvělá, lákavá a přesvědčivá už ano.
Jste připraveni vybudovat si s klientem nějaké pouto? Měli byste být. Jen tak máte možnost vybudovat si stálou síť klientů, která se díky doporučením bude stále rozšiřovat. Jen musíte mít co nabídnout a mít strategii, jak si klienty udržet.
-pk-