Naštěstí je možné učit se správné komunikaci. Vedoucí přitom potřebují nejvíce zapracovat na několika bodech: * Naučit se lépe naslouchat. Věnovat zaměstnancům dostatek pozornosti, * Udělat si na své svěřence čas. Nejosvědčenější je stále osobní kontakt bez použití komunikačních technologií, * Pokud mají ve firmě nastat nějaké změny, dobře o nich informujte všechny zaměstnance, které ovlivní, * Umožněte všem, aby vás znali, tedy věděli kdo jste, za čím si stojíte, * Poskytněte všem pravidelnou zpětnou vazbu a vyhněte se překvapením, * Pokud mluvíte ke skupině zaměstnanců, buďte co nejefektivnější, * Neskrývejte se za e-mail, snažte se řešit maximum záležitostí osobně, v horším případě telefonicky.
**Datum vydání: III/2002** Article source bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Read more articles from bcentral