Tou globální organizací zmiňovanou na začátku je Whirlpool. Prezident se poradil se svými spolupracovníky a posléze se rozhodl svou smělou myšlenku realizovat. Snažil se přitom postupovat tak, aby nespustil další megaprojekt, z něhož by se postupem času stal další klasický megakrach. Proto vypracoval společně s týmem odborníků strategii skládající se celkem ze 4 fází: identifikace problému, analýzy SWOT, výběru vhodných nástrojů a implementaci výsledného efektu do projektových plánů a vlastní testování.
Pracovní skupina spolupracovala se všemi složkami organizace a zjišťovala, co by pro koho bylo v systému správy znalostí přínosné. Ze seznamu několika set požadavků různých skupin uživatelů se posléze daly identifikovat některé společné body: * Stránka, ze které by si uživatel sám mohl upravovat databázi odborníků a přístup do ní, * Globální databáze projektů řízených zaměstnanci společnosti, * Možnost prohledávat otázky a odpovědi nebo klást nové otázky globální komunikační skupině. Zdroj: Knowledgeboard.com - americký portál věnovaný tématu správy znalostí Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledgeboard.com