Systém, který společnost do té doby využívala, byl vybaven pomalým, zastaralým skenovacím mechanismem, jednou ústřední vyhledávací stanicí a všechny zálohovací aktivity a základní systémovou administraci bylo nutno provádět manuálně. KeyCorp navíc svěřil péči o záznamy o penzionovaných pracovnících třetí straně, což jej stálo další peníze. Řešením byl takový systém, který je stabilní, podporovaný a schopný zacházet jak s konvertovanými staršími dokumenty, tak s novými záznamy. Důležitá byla také snadná správa a ochrana dat před zničením.
Jako jedno z řešení bylo nakonec zvolena aplikace Disk Xtender (kromě jiného softwaru). Systém byl zaveden v červnu 1999 a o měsíc později byl již naplněn daty. Zvolená aplikace umožnilo uživatelům zvýšit rychlost skladování i přístupu k dokumentům při současné stabilitě systému. I převod dokumentů do elektronické podoby se urychlil díky novému skeneru – nebylo již zapotřebí ručně skenovat obě strany dokumentu. Přínosem je také automatické zálohování důležitých informací. Zdroj: E-doc Magazine - server s informacemi o správě podnikového obsahu a CRM Zobrazit přehled článků ze zdroje E-doc Magazine