Přílišná specializace škodí?
Tým marketingu, cloudový tým, tým UX… Jestli jste v kanceláři rozdělení podle úzkých specializací, dostáváte se do pasti, říká konzultant Karel Smutný, který se zabývá dlouhodobým rozvojem firem a vzdělávání týmů a organizací.
Proč rozdělení specializací nefunguje? Jednotlivé kolektivy sice odvádějí svou práci na skvělé úrovni, jenže se dostávají do stále menší bubliny své odbornosti. A výsledek? Týmy se mezi sebou neshodnou a celý produkt se vyvíjí pomalu. Jak tedy otevřít váš projekt, aby běžel hladce a zaměstnanci byli spokojení? Přednášku Karla Smutného o multilearningu doporučujeme pro všechny manažerské pozice.
Kdy a kde? Ve čtvrtek 20. dubna od 10 hodin v Kině Lucerna
Budoucnost lze předpovědět na 95 %
Předvídání trendů není věštění z křišťálové koule. Pomocí řady ukazatelů dokážeme nahlédnout do budoucích let, například jak se změní uživatelské chování, jaké nové aplikace ovlivní váš byznys a nebo jaké benefity přestanou bavit vaše zaměstnance.
Přednášku o trendech v technologiích a společnosti povede dvojice populárního českého podcastu Trendspotterky.com. Za ním stojí novinářka a podcasterka Thea Kučerová a Pavlína Louženská, zakladatelka #Holkyzmarketingu a mentorka Google pro startupy v Evropě a Africe. Na letošním WebExpo názorně ukážou, jaké trendy prakticky ovlivňují (a v následujícím roce budou ovlivňovat) váš život i práci.
Kdy a kde? Ve středu 19. dubna od 17 hodin v Kině Lucerna
Radosti a starosti produktového designu
Byly pro vás hodiny matematiky strašák, nuda nebo zábava? Michal Hudeček se snaží, aby děti po celém světě zvolaly jednohlasně ZÁBAVA! Hudeček řídí vzdělávací aplikaci Levebee, která pomáhá učitelům vést hodiny matematiky zábavnou formou.
V přednášce se podělí o své poznatky z oblasti produktového designu - prozradí, co se v Levebee osvědčilo, jaké chyby udělal a jakým se mu naštěstí podařilo vyhnout. Příklady z reálného života poslouží publiku jako praktický průvodce, jak postupovat ve svých vlastních projektech.
Kdy a kde? Ve čtvrtek 20. dubna od 10 hodin v Mramorovém sále Lucerny
Digitální zákaznická zkušenost na jedničku
Anouk Vastert je globální poradce pro zákaznickou zkušenost firmy SAP. Pomáhá firmám mapovat a vyhodnotit cesty jejich uživatelů. Má zkušenosti s celopodnikovou změnou zákaznické zkušenosti a řízení změn, od produkty přes firemní procesy po zákaznické chování.
Ve své přednášce o digitální transformaci Vastert vysvětlí, jak neměnit jednotlivé detaily v zákaznické zkušenosti, ale začít opravdu od píky. Co jsou klíčové ukazatele výkonnosti? A jak změřit, jestli vaše kroky přinášejí požadované výsledky? Vastert bude sdílet s publikem WebExpo své zkušenosti z komplexního pohledu.
Kdy a kde? Ve středu 19. dubna od 11 hodin v Kině Lucerna
A kdy zemře vaše firma?
Bojujete ve firmě se špatnou zákaznickou zkušeností? Trvá věčnost prosadit jakoukoliv změnu a když už na ni dojde, je její zavádění otravně dlouhé? Pak vaše firma nejspíš skončí do několika let, míní Noelle Ghanem, hlavní produktová designérka společnosti Revolut.
Ve své přednášce se Ghanem detailně zaměří na tyto a další faktory, kterými se firmy neodvratitelně řídí do záhuby a končí do 10 let od svého vzniku. Pokud na příkladech z praxe najdete jistou podobnost s vaší firmou, Ghanem vám dá praktické tipy, jak ihned spustit firemní anti-aging pomocí designu… a stát se svěží firmou jako Revolut.
Kdy a kde? Ve středu 19. dubna od 12 hodin ve Velkém sále Lucerny
Neváhejte, rozhodujte
Jak se rychle a hlavně dobře rozhodnout? Pro manažery každodenní úkol, který s sebou nese nejistotu, stres a obavy. Efektivní rozhodování se ale dá naučit - stačí, když správně analyzujete potřebné informace, kladete si ty správné otázky a používáte vhodné metody.
Konkrétní postupy vás naučí inženýrka Dalia el Shimmy. Ta v současné době vede výzkum UX ve společnosti Miro, jejichž pojetí UX patří mezi světové špičky. Z přednášky odejdete s jasně danými postupy, které vám uleví při každodenním rozhodování.
Kdy a kde? Ve čtvrtek 20. dubna od 11 hodin v Kině Lucerna
A/B testování není strašák, ale nutnost
Chuť testovat a experimentovat rozšíří Marek Beneš ze společnosti Gen (dříve Avast), kde provádějí na tisíc A/B testů ročně. Právě řízené experimenty hrají podle Beneše klíčovou roli v úspěšnosti globálních hráčů jako Netflix, Amazon, Booking.com nebo zmíněný Gen.
Jak zavést A/B testování napříč organizací? A jakým chybám se vyhnout? Beneš prezentuje poznatky ze své cesty Genem, ve kterém se testování stalo alfa a omegou rozhodovacích procesů.
Kdy a kde? Ve čtvrtek 20. dubna od 14 hodin v Mramorovém sále Lucerny
Bližší informace o konferenci
Největší technologická událost roku slaví letos 15 let své existence. Součástí konference je šedesát přednášek, praktické workshopy, mentorské hodiny, mastermind diskuze a tři networkingové party. Rodiče ocení hlídání dětí nebo program WebExpo Kids pro budoucí technologické naděje.
Vstupenky na WebEpo jsou v prodeji na www.webexpo.net.