Po prvních dvou letech praxe se přesunete mezi profesionály, jejichž školní aktivity již nebudou tak důležité. Místo nich proto v profilu zdůrazněte své dovednosti a zkušenosti, ale zachovejte stručnost. Dlouhé odstavce textu odradí potenciální čtenáře.
V případě délky praxe od 7 do 15let je vhodné zdůraznit nejen odborné dovednosti a schopnost vést, ale také přidat síť kontaktů, kterou jste si vytvořili. Platí to zejména tehdy, pokud jsou některá jména dobře známá ve vašem oboru a navíc připravená dát vám doporučení, které bude součástí vašeho profilu.
S praxí delší než 15 let, kdy jste například dosáhli úrovně nejvyššího managementu, jde především o potvrzení vaší pozice předního experta v oboru. Efektivní způsob, jak toho dosáhnout, je sdílení myšlenek a názorů prostřednictvím LinkedIn Pulse nebo odborných diskusních skupin.
Pokud nejste zrovna nadšenci do psaní, můžete například zveřejňovat krátká videa k různým tématům nebo přidávat krátké komentáře k článkům jiných autorů. Tímto způsobem se zviditelníte ve své komunitě a zároveň podnítíte zajímavé diskuse.