- Neprovádějí adekvátní průzkum trhu. Skočit do byznysu jen proto, že to vypadá správně, se může ukázat jako velmi nákladná chyba.
- Chybí jim nadšení. Pokud nemáte rádi to, co děláte, je nepravděpodobné, že budete dlouhodobě úspěšní.
- Nemají finance a manažerský plán. Nevstupujte do byznysu bez konkrétního plánu a povědomí o počátečním kapitálu. Měli byste také být připravení najímat správné zaměstnance.
- Nemají marketingový plán. Můžete mít skvělou produktovou řadu, ale zákazníci o ní nebudou vědět, dokud je neoslovíte.
- Vybírají si špatné umístění. Vždy byste měli provést průzkum vhodného umístění pro váš obchod, aby byl v dané oblasti viditelný.
- Nechovají se poctivě. Nepoctivá pověst se rychle šíří.
- Špatně plánují rozšíření. Expandovat můžete jen ve chvíli, pokud jste dostatečně úspěšní. Vycházejte ze svých finančních možností a situace na trhu.
-kk-