Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou ovlivňovat váš byznys, ať už pozitivně, nebo negativně. Článek proto shrnuje několik bodů, které byste o blogování měli vědět.
- Firemní blog je jednoduchou cestou k pravidelné komunikaci se zákazníky. Zákazníci mohou jeho prostřednictvím poznat vaši firmu z neformálního pohledu.
- Firemní blog je jednoduchou cestou k pravidelné komunikaci se zaměstnanci. Zaměstnanci mohou jeho prostřednictvím číst nebo publikovat aktuální informace nebo procházet starší informace v rozdělených sekcích. Na rozdíl od e-mailu zde mají všichni zaměstnanci přístup ke stejným formacím ve stejnou chvíli.
- Firemní blog může být hlasem vaší firmy, který povede návštěvníky vašich webových stránek. Aktualizuje se snadněji než celý web a může návštěvníkům lépe představit firemní kulturu.
- I vaši zaměstnanci si mohou vést své blogy. V takovém případě byste však měli zajistit, aby nezveřejňovali důvěrné firemní informace.
- Můžete vyhledávat blogy jiných firem, abyste se dozvěděli více o konkurenci. Čtěte blogy konkurentů, jejich zaměstnanců nebo dalších autorit, které se mohou vyjadřovat k vašemu odvětví, produktům nebo zákazníkům.
- Blogovat mohu i potenciální zaměstnanci. Čtením blogů se můžete seznámit s kvalitními uchazeči o práci, případně vyloučit ty, jejichž nevhodné vlastnosti byste jinak neodhalili.
-kk-