Výsledky uvedené v tomto článku se zakládají na rozhovorech a seminářích provedených v rámci evropského projektu. Za hlavní bariéry úspěšného přenosu a sdílení znalostí byly označeny: * neznalost jazyka, * mezinárodní rozdíly, * nedůvěra v přesnost a spolehlivost znalostí (jestliže jedinec nedůvěřuje znalostem, které získal, nebude je ani dále aktivně využívat), * nedostatečná ochrana znalostí, u nichž existují vlastnická práva, * správa a údržba komunikačních kanálů, * nedostatek času.
Sektor telekomunikací se velmi rychle rozvíjí a firmy, podnikající v tomto oboru nabízí své produkty a služby stále širšímu spektru zákazníků. Je proto nutné sdílet znalosti v rámci organizace, ale i se zákazníky i s obchodními partnery. V rámci organizace hraje důležitou roli řízení lidských zdrojů – vedoucí těchto oddělení musí uplatňovat proaktivní přístup k vytváření programů školení a výuky, schémat odměňování a motivace, případně uplatnit kulturní změny v organizaci.