Agentura ve spolupráci s dodavatelem vytvořila jakési webové fórum, do nějž mohli zaměstnanci i klienti přispívat svými návrhy – toto fórum si vysloužilo přezdívku „mozek“. Jeho přínosem je mimo jiné podpora a rozvoj komunikace mezi klienty a pracovníky společnosti. „Mozek“ nabízí například možnost streamingu videa a stahování souborů, diskusní kapacity, informace o novinkách nejen v jednotlivých projektech, ale i v rámci firmy, dále pokročilé vyhledávání a intuitivní uživatelské prostředí.
„Mozek“ se stal hitem – získal dokonce oficiální ocenění AIIM. Aby naplnila požadavek nepřetržité přístupnosti, využila firma zrcadlení a hostingu serverů prostřednictvím dalšího dodavatele. Do budoucna se v projektu počítá s vyšším podílem spolupráce v reálném čase – Instant Messaging, on-line mítinky s možností sdílení aplikací a podporou videa atd. Největším vliv však zřejmě bude mít možnost uživatelského přizpůsobení celého programu. Zdroj: E-doc Magazine - server s informacemi o správě podnikového obsahu a CRM Zobrazit přehled článků ze zdroje E-doc Magazine