Nová generace manažerů v různých zemích je velmi zaměřena na internetovou technologii. Bohužel mezi nimi nejsou silní vůdci se zkušenostmi. Jsou to mladí, vzdělaní lidé, kteří mají přehled o všem, ale chybí jim základní znalosti byznysu. Zájmy a reakce managementu by vždy měly stanovovat pět kritérií – finanční rizika akcionářů, pracovní úroveň zaměstnanců, možnosti a vliv manažerů, celkové zájmy společnosti a reakce vedení na strategické iniciativy. V průběhu období změn v podniku je nutné sledovat nestabilitu, neurčitost a stres. Toto nejisté období změn vyžaduje bezchybné řízení. Když někdo mluví o změnách, musí umět odpovědět zaměstnancům na otázku „Co to bude znamenat pro mě?“, jinak ho nebude nikdo poslouchat. -ba- Zdroj: Knowledgeboard.com - americký portál věnovaný tématu správy znalostí Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledgeboard.com