Systém řízení obsahu nabízet například možnost přímého přispění původními soubory a materiály z různých zdrojů v podniku. Dále by měl umožňovat replikovat příspěvky z jednoho zdroje na další webová sídla a jiná umístění. Důležitá je také schopnost automatického převodu do různých formátů používaných na webu a integrace do existujících aplikací. Společné vytváření obsahu, řízení pracovních procesů a kontroly, vyhledávání metadat jsou dalšími z požadavků. Článek zmiňuje také příklady tří konkrétních společností, kterým systém CMS pomohl zvýšit efektivitu jejich hospodaření.
Nezávisle na jeho zaměření a velikosti může být dobře navržený podnikový intranet značným přínosem. S jeho pomocí lze snížit náklady a zvýšit produktivitu. Jeho účinnost je však dána zejména tím, do jaké míry je využíván. Jedním z nejdůležitějších faktorů je zejména přátelské uživatelské prostředí. Firemní intranet může práci urychlit, usnadnit a zajistit návrat investic do něj vložených. Article source Information Today, Inc. Read more articles from Information Today, Inc.