Výsledek: mladí zájemci se nenechají nalákat penězi a pěknými slovy. Povinností podniků je provozovat tzv. **Image-Marketing**. Firemní politika musí kromě toho dát zaměstnancům dostatek prostoru k vlastní iniciativě.
Dalším překvapením bylo, že pracovní a náborové akce, jež jsou pro firmu poměrně nákladné, stojí na konci žebříčku oblíbenosti. Oproti tomu na předních místech stojí firemní webové stránky, internetové pracovní burzy, dobrý inzerát v novinách a přímý kontakt na zástupce firmy.
Jako **High Potentials** jsou označeni vysokoškolští absolventi, kteří se vyznačují vysokou sociální kompetencí a mají zkušenosti z praxe, často i mezinárodní. Důležitými vlastnostmi jsou schopnost k vlastní motivaci, nadprůměrná síla komunikace a orientace na cíl. Skupina **High Potentials** sestává především z ekonomů, inženýrů a přírodovědců. Zdroj: IBusiness - Strategické informace o trendech v oblasti Internetu, médií a online podnikání. Zobrazit přehled článků ze zdroje IBusiness