Výše popsaní manažeři se domnívají, že vypadat starší již v byznysu neznamená být moudrý a zkušený, ale zranitelný a ohrožený. Pro zachování svých postů jsou ochotni investovat nemalé sumy a riskovat i ohrožení na zdraví v mnohem větší míře, než tomu bylo u předcházejících generací. Sledují, jak firmy řídí stále mladší a mladší lidé a chtějí si úpravami zevnějšku zajistit konkurenceschopnost. Zároveň však tyto úpravy úzkostlivě tají, aby zbytečně neupozorňovali na svůj věk a nutnost dělat se mladšími.
Mladší vzhled však nemůže být zásadní cestou v boji s ageismem. Své šance na další kariéru ničí spíše manažeři, kteří pravidelně neomlazují také svůj způsob přemýšlení a ztrácejí povědomí o aktuálních událostech. Důležité je zachovat si zejména duševní mládí.