Pět způsobů, jak oživit newsletter

Ať je distribuujete prostřednictvím e-mailu nebo tištěné rozesíláte poštou, newslettery jsou pro podniky cenově efektivním způsobem, jak zůstat v kontaktu se zaměstnanci, zákazníky, potenciálními zákazníky a členy. Trik je v tom, přijít se strategií, jak udržet své čtenáře angažované a produkci publikace a redakční úpravy v souladu s běžným rozpočtem. Článek přináší pět taktik, jak udělat váš newsletter pro čtenáře poutavější. Ačkoli je lze využít i na tištěné newslettery, zaměřují se více na elektronické newslettery.

  1. Zvyšujte interaktivitu prostřednictvím průzkumů – získáte tím i odpověď na otázku: jak mám vědět, o čem chtějí čtenáři číst? Musíte zjistit, o jakém tématu z minulého čísla čtenáři nejvíce diskutovali, na jaký druh témat se těší a jaký pocit mají z možnosti komunikovat o těchto přáních.
  2. Zeptejte se čtenářů na nejlepší metodu doručování – musíte zjistit, jaký formát čtenářům nejvíce vyhovuje, abyste měli šanci svůj newsletter dostat k co největšímu počtu očí. Rozešlete textovou verzi i HTML verzi a položte otázku.
  3. Mějte newsletter dostupný v různých druzích formátů a vždy v archívu na webové stránce.
  4. Plánujte svůj redakční soubor tak, aby zahrnoval kombinaci čerstvých, zajímavých informací i železnou zásobu evergreenů.
  5. Znovu ohodnoťte roli newsletteru ve vaší organizaci a sestavte mandát k zesílení této role.

-ba-

Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs