- Smyslem outsourcingu není zbavovat manažery bolesti hlavy. - Chápání outsourcingu jako jednolitého a zjednodušeného konceptu může manažery odradit od zkoumání jiných, potenciálně přínosnějších možností. - Outsourcing špatně řízených operací ve víře, že někdo jiný je bude řídit lépe je pouhá výměna jednoho problému za druhý. - Neschopnost řádně přistupovat k hodnocení, výběru a implementaci strategie outsourcingu může vést k méně než optimálním výsledkům. - Vývoj trhu může změnit relativní hodnotu, kterou lze z outsourcingu celkově získat.
První dva body vyžadují myšlenkovou změnu. Zbylé tři naopak jasný a systematický přístup s orientací na výsledky a pochopení možností, které outsourcing nabízí. Překonání špatně řízených operací, nalezení a následování řádného přístupu k outsourcingu a monitorování vývoje trhu je tedy zejména záležitostí implementace a realizace zvoleného řešení.