K novoročním předsevzetím patří i cíl dosáhnout v nastávajícím roce lepších obchodních výsledků. Článek přináší několik tipů pro malé firmy.
- Najděte si své téma. V dnešním světě každý něco prodává, a proto byste měli hledat jedinečnou cestu, jak upozornit právě na vaše produkty nebo služby.
- Inzerujte na Internetu. Pokud jste tradiční malá firma, která dosud příliš nepronikla na Internet, změňte to. Reklama na Internetu je nenákladná a nenáročná na čas. Umožněte zákazníkům, aby se o vás něco dozvěděli, než přijdou do vašeho obchodu. Budujte také databázi e-mailových adres svých zákazníků, abyste je mohli touto cestou informovat o novinkách či slevách.
- Pusťte hudbu. Zaveďte zvukový systém, který dodá vašemu obchodu příjemný hudební podkres. Dávejte ale pozor, aby nerušil při konverzaci se zákazníky.
- Zaveďte nové služby. Spolu s novými produkty nabídněte i nové doplňkové služby, abyste upoutali více zákazníků.
- Veřejně projevujte uznání zákazníkům. Platí to zejména u zákazníků, kteří s vámi zůstávají dlouhodobě nebo utrácejí více peněz než ostatní. Posílíte tak vaše vztahy a dáte jim pocit výjimečnosti.
- Dejte si obchodní předsevzetí. Uvažujte o tom, co jste dosud neuvedli do praxe. Může to být cokoli od zavedení nové produktové řady po nalezení lepších dodavatelů.
- Začněte rok dobrým skutkem. Chcete-li být úspěšní, neměli byste jen brát, ale také dávat. Udělejte něco pro potřebné.
-kk-