Podniková etiketa oblékání se stále vyvíjí. To, že doba opět přeje spíše sakům a kravatám, však neznamená, že by se tak musel oblékat každý. Pracovníci se musí zamyslet nad tím, jaká podniková kultura převládá v jejich firmě a v jakém oboru pracují. Bankéři se pochopitelně budou oblékat spíše do formálního oblečení, zatímco pracovníci reklamních agentur mohou být v otázce oblékání méně upjatí.
Existují tři rady, kterými by se měl řídit člověk, který v otázce volby správného oděvu váhá: * Osobní styl je zároveň obchodním komunikačním nástrojem. Oblečení (i neformální) by mělo být vždy čisté a upravené. * Mnoho ozdob a šperků odvádí pozornost klientů od uzavíraných obchodů a pozornost ostatních kolegů na poradě od projednávaného tématu. * Při výběru oblečení by měl člověk brát také ohled na to, co bude celý den dělat a jakých jednání a porad se zúčastní. Částečně hraje roli i to, jak se oblékají ostatní – není dobré, když je člověk příliš nápadný.