Na druhou stranu se zde objevuje nový kulturní trend – tzv. weblogging (nebo jen blogging). Jedná se o jakousi alternativu deníčku – jednotlivci si na své stránky umísťují informace a osobní zkušenosti, o kterých si myslí, že by mohly zajímat nejen je, ale i široké okolí. Čím více lidí si stránku najde, tím je pro vyhledávače (především **Google**) populárnější. Každý se proto snaží poskytovat to nejzajímavější.
Na tomto principu staví nově se rozvíjející trend – **k-logging**. Jedná se o jakési zachycování znalostí v rámci firmy, kdy lidé mezi sebou soutěží o to, čí informace bude nejnavštěvovanější a pro ostatní nejpřínosnější. Je však nutné ještě propracovat vyhledávací strategii – hovoří se o tom, že by měla fungovat na podobném principu jako **Google**.
Osoby, které do k-logů přispívají, jsou vlastně vypravěči, kteří dokáží zajímavě podat informace o své práci. Díky tomuto vysvětlení jsou informace dostupné pro většinu jinak odborně zaměřených lidí ve firmě. Ti se posléze ke zveřejněným informacím sami vyjadřují, což okruh znalostí dále rozšiřuje. Article source Infoworld - magazín o nových technologiích, podnikových strategiích, CRM Read more articles from Infoworld